Cerita Tentang Gambar Itu

Actually, gambar-gambar ni aku dah lama upload dekat FB. Gambar-gambar ni semua aku dapat idea masa aku tengah boring gila duduk dekat dalam bilik dekat kampus waktu final exam week. Tiba-tiba Encik Ilham tu datang ketuk pintu kepala hotak aku ni. Terus aku campakkannya keluar. Hasilnya, aku meng-edit picture-picture candid. Kira gambar-gambar ni meluahkan apa yang nak aku cerita atau luahan hati aku la. Apa orang cakap, 'Dari hati turun ke jari-jemari'. Hah, lebih kurang la tuh. Dari hati aku ni turun ke jari jemari, then keluar la dekat gambar aku edit ni.

Di Tengah Kesibukan

Ulasan
: Kenapa tajuk dia 'di tengah kesibukan'? Ok lihat pada member aku tu, orang lain tengah dok sibuk bincang, betulkan kereta dan sebagainya, dia pulak boleh posing ambil gambar dan sebab itu aku mem-blurkan member-member yang lain dan fokus pada dia sorang jep.

Mood Mereka Berbeza

Ulasan: 'Mood Mereka Berbeza'. Hmmmm..aku cuba menimbulkan perbezaan antara mereka berdua ni dengan seorang menghitam putihkan colournya dan seorang lagi menimbulkan warnanya supaya mereka nampak berbeza. So, ni la hasilnya.


Ni la antara picture-picture yang aku rasakan terbaik untuk dikongsi. Any comment, you can click dekat button comment. Actually, I need your comment! Hahaha..

..SEKIAN..